Stake useless in the daytime
Hello this new stake has in the daytime is very invalid(useless) I speak especially about this new initiative which is of bound(connected) object to make if the basic object is bound one would lik all that his exchange!! Thanks
Cette mise a jour est nul parce que le fait de lié les objet aprés un Craft utilisant un objet deja lié nous embéte tous on aimerais tous que sa change !!!!
Merci
I'm pretty much okay with the way things are. Sure the costs are quite high with regard to Energy, but not to such an extent that it takes more than a week to get enough to craft a 5* item. I think that while high, it has given the game a slightly greater sense of longevity for F2Pers. I also like the fact that cash is slightly harder to make, with the higher CE required. Give me a greater sense of achievement when I actually complete a set.
Poorle Google translated:
En fait, je suis assez d'accord avec la façon dont les choses sont. Bien sûr, les coûts sont très élevés en ce qui concerne l'énergie, mais pas à un tel point qu'il faut plus d'une semaine pour en avoir assez pour élaborer un point 5 *. Je pense que si élevé, il a donné le jeu un sens un peu plus de longévité pour F2Pers. J'aime aussi le fait que l'argent est un peu plus difficile à faire, avec le plus nécessaire CE. Donnez-moi un plus grand sentiment d'accomplissement quand je fait un ensemble complet.