*slaps pie into Malkalack's face, then throw waffles in random directions*
Food Fight!
While in the 80th dead world I find a ancient that contains the pizza armor of god,and I put it on.It cannot be destroyed,wished off,had no weak spots,no weaknesses,and is invincible to everything.I regenerate my unholy flaming cheetoh scythe and return to the lunchroom and slices Sonosuke's head off and I revive Popoixd and we team up.
*head pops back on* Yolks On YOU!! *starts throwing eggs at everyone except Superchannel and Popoixd* *slaps Malkalack with another pie*
I decapitate everyone with my sword of peanut brittle except for super channel and popoixd's cus i like them
Hmm, I actually hit you with Robo-Sandvich, then eat it. Om nom nom nom, om nom, nom nom.
I slice through everybody except Popoixd with my sword, Superchannel gets hurt extra since he has invincible.
I revive Popoixd with a spark of life then.
Ha, sorry. You both have fallen into my trap of salsa pool. I guess I'll have some nachos.
except I fly
swords Bustware and brings Popoixd out of the space salsa and gives him/her the ability to fly
Pipipipipi screams as a lobster monster bisects him, while i ride it. I rampage on my steed in my magical armour of taco shells, which aint invincible but it will stop the attack of the next person who posts something that would harm me!
stopping a attack in that way is technicly invincible so...
doesn't acually scream and slices lobster in half with sword and kicks Malkalack into a black donut hole
I grab Pipipipipi's foot and we both fall into the donut hole, which is a portal to an alternate dimension which is against the rules so we both die for being involved in it!
So I win, but I drag Pipipipipi and Popoixd out of that mess and then I set up a chilli soup trap for others. Ah, I have a skyboard that no one can get away from me. Never.
except I dodged Malkalack and Bustware got sucked in and crushed by way too much gravity
*walks in with Bacon Cannon*
Am I late?
Actually this was a ploy created with my magic carrot. None of that happened. I appear behind pipipippi and kick him in his own wormhole. I blow his head up with a remote pizza bomb embedded in his head when he tries some cheap trick to get out of it. Technicallly, he is trying to be invincible so he dies painfully being crushed in a black hole~
acually, your magic carrot isn't real and you were just dreaming about throwing me in my black donut hole and putting a pizza bomb in my head, you acually put it in your own
you wake up in my black donut hole, and covered in cream pie, and then your head explodes
Before my cranium has an unfortunate end, my lobster steed comes back from the Underworld, bravely grabbing me and pulling me from the black hole.
I momentarily leave the lunchroom to use the facilities. And get a burger. And plant a pizza bomb that will kill everyone painfully. Ooops, did I say that out loooud!?
I slap Malkalack in the face with a burger and the pizza bomb, causing it to blow up.
I throw at Sonosuke a lot of Sandviches!, and I win.
I "hate" to break it to you...
but I've destroyed the world, there is no lunchroom or facilities anymore, unless it's on anouther planet
I get a gatling gun and shoot grapes all over Bustware at very fast speeds with it
(I couldn't resist this)
_________Food Wars__________
l--The Grapling Gun Strikes Back--l
\___________________________/
(lol)
I eat a watermelon and start shooting seeds at Pipipipipi and Bustware.
I straight up decapitate pipipipipipi and his dog head hits the floor as my calimari bladed garote wire does its job. I laugh then pull the pin on a Pineapple Grenade and lob it into the destroyed lunchroom, over the head of a disgruntled Sonosuke. It lands on Bustware's feet and blows him up, taking down the ceiling above him, crushing him.
Thanks, Malkalack, I managed to dodge the gatling grape gun in that way. Then I use my frie minigun! You are all dead!
Except your gun Misfired because you misspelled "fry". I shoot you with the grappling gun i take from pipipiipipipi
You missed, as well as you misunderstood me. You fall to a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a sea lion in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a whale in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern in a seafloor cavern.
@Malkalack that me you decapitated was a dummy, I am not in the lunchroom
your grappling gun disappears because it is not food weapon
I kick Bustware in with Malkalack to their doom, and it is seaFOOD caverns, not seafloor
/shoots them with my grapling gun as they fall to their deaths
i just blow up the fabric of space and time with 123 sextillion timemachienes (thats 24 0s. beat dat)
you don't acually blow it up because you didn't use any kind of food
I use my magic carrot to save myself and Bustwear by teleporting out. I throw a chocolate shuriken int Pipipipipipi's torso. I laugh and my giant lobster steps on him, smashing him through Earth's crust. I drop another pineapple grenade down into the crater that has become Pipipipipi.
You saved Bustwear, not me. Which means I'm still in my doom, so I use my notepad to get out and to throw a spaghetti meteorites at everyone.
I use my magic carrot to incinerate the meteors above my head. Then my carrot burn out for the next three posts. I pick up my calamari bladed whip then slice Bustware's arm off. I kick him into a crater that I create with my jackhammer of pickles in between posts. He falls to his demise.
when suddenly, both you and Bustware wake up in the seafood caverns covered with cream pie because AGAIN, your magic carrot is fake
also, notepad doesn't work in food fights
I drop a giant jawbreaker down the seafood caverns which rolls down towards you like a boulder
P.S. The Earth is gone
P.P.S. a now immortal like me does not need to walk, instead I always float
Actually Pipipipipipi being immortal is being invincible and that's against your own rules. AND my magic carrot IS real. So Pipipipipi's cheating little head explodes. I drop acid candies on his corpse and it dissolves.
immortal is not invincible, and no it isn't, you wake up from anouther dream in the seafood cavern AGAIN, without a head.
I team up with the next poster
ok, I coat Pi's giant sword with cupcakes, making it even more powerful, I then plug up the seafood cavern with cupcakes so Malkalack can't escape
I use my notepad to make my arm grow back and to get to the ground. Then I shoot everyone to death with my frie minigun.
I teleport behind Bustware with my chicken nugget and slap him with a fish.
Hahaha dum dums! You realize seafood is not served with water and it's not inherently lethal. I drill through the cupcake layer with my pickle jackhammer then team up with the next poster and ride my lobste steed onto Sonsosuke, it crushes him,killing him instantly. I
Actually before the donut black hole happened,I teleported to the 80th dead dimension to train. I return to the lunchroom seeing a huge mess and use my god armor to clean everything up,and then I cut a hole in the lunchroom with my cheetoh scythe and it sucks everybody but Malkalack,Popoixd,and Pipipipipip. In the black hole a pickle spikes which poison you and cant be cured.
Quicly open my notepad and type a program that will make the black hole bigger and less heavy, so that I can escape using my SUMGTPE rocket chilli booster. Then I roast everyone with pepper minigun.
Then I use my peanut and shove everyone inside it.
How's it going?
I switch my Confegun onto "EDIBLE DELICIOUS RANDOM ROOF CONFETTI* mode and fire. Enough confetti to fill a grand piano explodes into the air, coating the skies with swirls of color. Then they all turn into random foods and fall. Chicken pot pies, gum drops, all that good stuff.
Hearing grumbles of anger, I switch my Confegun to "SHARP DELICIOUS RANDOM FOOD CONFETTI" and quickly hide in a convenient fifth wall, ready to rain doom upon anyone who also enters my paradoxical hypothetical other dimension.
I dodge all of everyone's attacks, and then I slice all of Sandwich-Potato's food into sushi, yes, even the ones that are not fish, those were turned into fish, you won't notice the diffrence.
/sets up a big chunk of remaining ground from Earth and sets up a sushi bar
/shouts "SUSHI FOR 1 CENT, NEXT POSTER GETS A FREE SUSHI"
/puts up laser beam thingy machineys that will shoot at anyone who tries to attack me while I am selling sushi, the laser beams that they fire turn people who they hit into fish who will be diced and turned into sushi and sold to more people, they also run on bacon which I have unlimited of because I have access to the 7th dimention, I also have access to the 6th dimention, but don't go there, you will be attacked by a certain invincible demon
I walk up to the laser beam things and examine the label:
LOVE PUPPY INC.
A crimson red heart blast hits me and does nothing whatsoever because I'm at full health. I eat some bacon, pat the puppies on the head, and teleport to the sixth dimension:
The invincible demon (Called Azgorth the 23741239047132948172394v71238947123897th) lunges, a flicker of flame in his left palm elongating into an ash gray wicked curved blade. He slashes downwards, attempting to sever my left arm. His right palm pulses with energy, and a gush of heat shoots out fro-
I shoot some confetti. What kind is it you ask? You won't know until next paragraph!
All of a sudden, the confetti shreds glow red and all fly onto the demon. A buzzing sound is heard, and when the confetti fades, the demon is replaced with a ton of bacon. I haul it back to my original dimension and feed the Love Puppies. Noticing that Pipipipipi is lacking infinite sushi, I offer to team up with him, shooting out a few pounds of sushi to prove my goodwill.
I don't die or get crushed, instead I teleport above the lobste stead and start throwing ninja cookie stars at everyone but Sandwich-Potato
Since I am one of everything, my laser beam thingy machineys shoot Sonosuke and he turns into a fish, I take him and turn him into delisious sushi.
P.S. thanks for the sushi, but the 7th dimention has infinite of sushi 2, and that is not the invinicible demon I was talking about, who now that I think about it, is probally not acually invincible.
Actually I jab access to the all powerful tenth dement ion and I close of access to are dimension so this means no more infinite foods. I teleport to earth and we have to fight normally now.
I turn back to normal now that I'm back on earth, and charge attack my cookie brandish on Pi5.
I smash Popoixd's sword to rubble with my Pickle Warhammer of Smashing Death Pain and he screams as it snaps amid the rubble of the lunchroom. To shut him up, i bring it down on his little devilite head, ending him. I laugh and finish his prone form off by emptying a machine gun full of watermelon seeds on his torso. He bleeds to death. I banish his soul to the Pickle Flavoured Chips abyss for eternity (or ten minutes, whichever comes first) with my magic carrot. I KILL MR FLIBBLES WITH MY HAMMER!!!